Om oss

Metodistkirken Stavanger har som sin visjon å være en inkluderende, åpen, livsnær og Jesusbegeistret menighet. Det er viktig for oss at alle blir sett og inkludert. Vi ønsker å være en kirke der alle er velkomne, uansett hvem man er, uansett hvor man kommer fra, uansett hva man tror eller tviler på, uansett hva man føler eller ikke føler, og uansett hvem man elsker. Derfor sier vi velkommen - vi som er menneskene i Metodistkirken – vi forsøker å ha en åpen dør, et åpent sinn, og et åpent hjerte.

Vi ønsker å være en menighet for alle generasjoner, og vi vil gjerne bygge fellesskap som legger til rette for å utvikle oss som mennesker og troende.  Vi ønsker også å være en menighet som betyr noe for andre. Derfor samarbeider vi med organisasjoner innen rusomsorg, og driver norskopplæring som diakonale tiltak

Les mer om vår historie

Link til dokumenter som du kan lese om prosedyrer, tjenestelister, kalender og lignende: her